Налаштування ОКО-Е у 2020 році
Додано: 14 липня 2020, 22:36
Сподіваюсь на допомогу від форумчан, або ж від адміністрації ОКО
На вулиці 2020 рік, з дальньої полиці Я дістав модуль охоронної сигналізації ОКО-Е (версія прошивки стоїть 3.0)
Останній раз вона використовувалась у 2013-2015 роках орієнтовно. І тоді вона працювала. Я новий власник
Що зроблено
Куплено картку від Київстару, тариф Датчик. На картці жодних паролів.
Ініціалізація картки проходить, періодично на сигналізації блимає червоний світлодіод.
Для підключення використав USB-TTL програматор. Зайшов на сигналізацію, налаштував за власним розумінням(скріни додаю).
Надсилав смс, для перевірки статусу Status3k, Callme3k однак усе без відповіді.
Підкажіть можливо, що не так у налаштуваннях, чи не підтримує нову картку телефонну? Як перевірити підтримку картки?
Незрозумів налаштування входів-виходів (убрать минус) можна роз'яснити, убрать мінус і подать мінус
На вулиці 2020 рік, з дальньої полиці Я дістав модуль охоронної сигналізації ОКО-Е (версія прошивки стоїть 3.0)
Останній раз вона використовувалась у 2013-2015 роках орієнтовно. І тоді вона працювала. Я новий власник
Що зроблено
Куплено картку від Київстару, тариф Датчик. На картці жодних паролів.
Ініціалізація картки проходить, періодично на сигналізації блимає червоний світлодіод.
Для підключення використав USB-TTL програматор. Зайшов на сигналізацію, налаштував за власним розумінням(скріни додаю).
Надсилав смс, для перевірки статусу Status3k, Callme3k однак усе без відповіді.
Підкажіть можливо, що не так у налаштуваннях, чи не підтримує нову картку телефонну? Як перевірити підтримку картки?
Незрозумів налаштування входів-виходів (убрать минус) можна роз'яснити, убрать мінус і подать мінус