Разные вопросы

micklecat
Допитливий
Повідомлень: 10
З нами з: 29 липня 2015, 10:00

Re: Разные вопросы

Повідомлення micklecat »

Добрий день! У мене знята з виробництва Авто-2, але трохи мною перероблена: інший корпус, виносна GSM антена і виносний GPS (виніс весь модуль і закріпив під торпедою). GPS приймач давно глючив періодично, але цього року з настанням холодів взагалі майже здох: перші результати з'являються на карті тільки після прогріву салону, хвилин через 20 після початку поїздки. Перші результати, що з'являються - переривчасті, потім більш-менш нормальні:
Зображення
Підозри на поганий жсм зв'язок немає, модем реєструється в мережі швидко, команда 02 показує GSM:VYSOKIJ, гроші на сімці завжди є, тариф Київстар датчик.
Я б хотів замінити GPS модуль. Або, ще краще, такий вариіант: щоб GPS модуль залишався на платі девайса, а винести тільки GPS антену. Можете таке зробити? Я читав на форумі, що такі речі на замовлення ви робите. Чи дешевше буде придбати новий трекер?
З повагою, Михайло.
Аватар користувача
m_p_p
Чудовий
Повідомлень: 314
З нами з: 25 грудня 2013, 14:34
Контактна інформація:

Re: Разные вопросы

Повідомлення m_p_p »

Зверніться для офісу https://xn--j1ahb.xn--j1amh/contact/, можливо вони таке зроблять.
Чтобы не было пи...жу, делай все по чертежу!
Аватар користувача
boby
Гуру
Повідомлень: 2674
З нами з: 25 грудня 2013, 20:16

Re: Разные вопросы

Повідомлення boby »

є підозра, що "корінь зла" не в самому гпс-приймачеві. Якщо прилад буде завжди підєднано до живлення, як і показано в інструкції, то такого ефекту не повинно бути, якщо авто стоїть не в закритому приміщенні (гараж), а під "відкритим небом". Якщо ж ви кожен раз вимикаєте живлення приладу при стоянці авто, а вмикаєте, коли запускаєте двигун, або ж коли авто стоїть в "закритому приміщенні", то цей "негативний ефект" неминучий. Бо гпс-приймачеві при подачі живлення досить довго часу необхідно, що зафіксувати точні координати. До того ж, час початку визначення точних координат буде залежати як від зовнішніх завад, наприклад, високі будівлі (тобто видимості неба), так і від погодних умов, наприклад, сонячно, хмарно, дощ, сніг (тобто "прозорість неба", від якої чутливий прийом сигналів гпс-супутників в діапазоні 1.57GHz).
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
micklecat
Допитливий
Повідомлень: 10
З нами з: 29 липня 2015, 10:00

Re: Разные вопросы

Повідомлення micklecat »

Та ні, живлення якраз постійне, на стоянці прилад тільки входить в сліп режим і просинається раз в годину. Небо на стоянці видно добре простір відкритий, раніше девайс справно посилав координати під час просинання. У сонячну погоду ефект не зникає. Бачу тільки кореляцію з температурою салону.
Аватар користувача
boby
Гуру
Повідомлень: 2674
З нами з: 25 грудня 2013, 20:16

Re: Разные вопросы

Повідомлення boby »

якщо ви використовуєте "сліп режим" то буде те саме, про що я писав вище, бо ж в цьому режимі вимикається гсм-модуль та гпс-приймач. тобто після виходу із "сліп-режиму" гпс-приймач починає заново аналізувати сигнали гпс-супутників та визначати координати, а на це йому потрібен певний час, який залежить від вищезгаданих умов.

тобто, заміна гпс-приймача чи виносної антени ситуацію не виправить. Якщо вам важливіше "цілісність треку" від надлишкового розряду АКБ авто, то потрібно відмовитися від "сліп-режиму".

ПС
в останньому повідомленні ви пишете
micklecat писав:.. раніше девайс справно посилав координати під час просинання. У сонячну погоду ефект не зникає. Бачу тільки кореляцію з температурою салону.
але в першому повідомленні є отаке
micklecat писав: ... GPS приймач давно глючив періодично
якщо ви з самого початку використовували "сліп-режим", то з самого початку приладу потрібен був час на визначення координат після кожного просинання. Можливо раніше цей час в "середньому" був меншим, ніж зараз, бо наприклад, з часом могла дещо окислитися напилена поверхня керамічної гпс-антени приймача. тому і чутливість може дещо погіршитися. Але не має гарантії, якщо ви зміните в приладі старий гпс на новий гпс-приймач, то все стане чудово зі "сліп-режимом". До речі, тут є багато інших чинників, які можуть впливати на чутливість гпс-приймача. Як варіант, це може бути, наприклад, підвищена вологість (а ще гірше конденсація вологи) в місці розміщення гпс-приймача. Тому коли прогрівається, то наче "все запрацювало".
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
micklecat
Допитливий
Повідомлень: 10
З нами з: 29 липня 2015, 10:00

Re: Разные вопросы

Повідомлення micklecat »

Про конденсацію - так, це ідея, перевірю. До цієї осені зі стоянки координати відсилалися без проблем, навіть взимку. Так, раніше такі ж глюки жпс іноді бували, але не щодня, а приблизно раз на 2 місяці.
Аватар користувача
boby
Гуру
Повідомлень: 2674
З нами з: 25 грудня 2013, 20:16

Re: Разные вопросы

Повідомлення boby »

це не є глюки, бо у разі використання "сліп-режиму" кожен раз гпс-приймач має так званий "холодний старт", тому час визначення координат може коливатися від декількох секунд чи десятків секунд аж до 10-15 хвилин. Бо є ще велика залежність не тільки від погодних умов, але й від того, які саме супутники були у нього "над головою" в момент його вимкнення. Саме їх він почне сканувати при ввімкенні. Тому якщо прошло лише пару годин після вимкнення, то він швидко визначить координати, а якщо пройде декілька годин, тобто на небі вже будуть зовсім інші супутники, то процес визначення координат буде значно довшим.

ПС.
для повного розуміння суті "проблеми" хочу додати, що в мобільному телефоні раніше була аналогічна проблема - довго визначалися координати після ввімкення гпс. Тому й пришла наступна технологія A-GPS, коли гпс-приймачеві після "холодного старту" дають "підказку", які саме супутники у нього зараз "над головою". Тому час визначення координат в сучасних мобільних телефонах це лічені секунди. А "підказка" надходить "на пальцях" так: мобільний телефон сканує мобільну мережу та віфі-мережі та надсилає через інтернет на спеціальні сервери (наприкад, гооглові) всю інформацію про БС та точки доступу віфі. Спеціалізований сервер по даній інформації визначає наближене місце знаходження телефону та набір гпс-супутників, які саме зараз в цей час знаходяться "над головою" мобільника, і передає цю інформацію на телефон. А далі ця інформація використовується гпс-приймачем і ... вуаля координати зафіксовано ))) опис словами вийшов в сто раз довшим, ніж реально проходить цей процес)))

на жаль, дану технологію A-GPS неможливо впровадити в такі бюджетні прилади око, як АВТО, НАВІ, тощо.

ось що пише вікі з цього приводу
https://uk.wikipedia.org/wiki/A-GPS

При використанні звичайного GPS існують наступні проблеми: Час першого визначення координат залежить від актуальності збереженого у приймачеві альманаху, який передається сигналом GPS, і від орбітальних даних (ефемерид). Чим довше пристрій не був активним, тим більше потрібно отримати приймачем інформації, перш ніж визначення позиції буде можливим (пристрій не був неактивним від 2 до 6 годин — потрібно близько 45 секунд; після декількох днів неактивності або коли пристрій рухається, не отримуючи інформацію 300 км — до 12,5 хвилин). В умовах міста видимість GPS супутників часто дуже обмежена, а в закритих приміщеннях і тунелях навіть неможлива. Висока потужність споживання GPS-приймача.
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
micklecat
Допитливий
Повідомлень: 10
З нами з: 29 липня 2015, 10:00

Re: Разные вопросы

Повідомлення micklecat »

Я в курсі про а-жпс)) Та проблема все ж є. Авто-2 у мене вже кілька років, і такого, щоб координати брало тільки через 20 хвилин і щоб це тривало півтора місяці, не було. Є з чим зрівнювати, в нормі прилад брав координати на стоянці навіть за час просинання взимку в хмарну погоду. Поки думаю, чи просто поміняти жпс, чи вже купити новий девайс.
Аватар користувача
boby
Гуру
Повідомлень: 2674
З нами з: 25 грудня 2013, 20:16

Re: Разные вопросы

Повідомлення boby »

для остаточного вашого вирішення вибору прийміть до уваги наступну інформацію:
в попередніх приладах АВТО-2 використовувався гсм-модуль сім900, окремий апаратний дтмф-декодер, тому гпс-приймач був у вигляді окремої платки, бо місця там не було все розмістити на одній основній платі. Саме таку окрему платку, я так розумію, ви і винесли за допомогою "паяльника та трьох проводків" з корпусу приладу, вірно? Та тій платці були у різні часи різні чіпи гпс-приймача, наприклад, ЕВ500, МАХ-6С ... Як правило то був гпс-приймач лише з технологією GPS. А який саме чіп у вашому екземплярі гпс-приймача? Необхідно зателефонувати в офіс та запитати можливість про новий гпс-приймач у такому виконанні (у вигляді окремої платки). Бо вже в нових приладах АВТО-8С застосовується новий гсм-модуль сім800, вже відсутній окремий апаратний дтмф-декодер, тому гпс-чіп та пасивна гпс-антена вже впаяні на основну плату, тобто гпс-приймача на окремій платці вже немає. Більш того, в АВТО-8С завжди застосовується гпс-чіп з комбінованою технологією GPS/GLONNAS - це MAX-8C від ublox. Цей приймач має менший час "холодного старту", у порівнянні з GPS. Також у нього кращий "запас" надійності визначення координат на негоду та завади. Але "ціна" за таке "пакращення" визначення координат - це дещо обрізаний функціонал приладу АВТО-8С у порівнянні з приладом АВТО-2. Наприклад, в АВТО-8С не можна перевести виходи у режим користувача, лише один безадресний термодатчик DS1821 можна підєднати.
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
micklecat
Допитливий
Повідомлень: 10
З нами з: 29 липня 2015, 10:00

Re: Разные вопросы

Повідомлення micklecat »

Дякую, корисна інфа. Так, у мене ЕВ-500 на платці. ublox мені запропонували як заміну, коли я написав у підтримку.
Відповісти

Повернутись до “GSM автосигналізація АВТО-2”