Замена блока сигнализации
Замена блока сигнализации
Добрый день.
Заменили из-за неисправности блок SX на абсолютно аналогичный, сим-карта осталась таже. Но новый модуль отказывается отвечать на звонки и смс сообщения. Не на стандартном пароле, не на обновленном. Вопрос: настройки остаются в памяти сим или в памяти устройства? Подскажите в чем может быть причина. Спасибо.
Заменили из-за неисправности блок SX на абсолютно аналогичный, сим-карта осталась таже. Но новый модуль отказывается отвечать на звонки и смс сообщения. Не на стандартном пароле, не на обновленном. Вопрос: настройки остаются в памяти сим или в памяти устройства? Подскажите в чем может быть причина. Спасибо.
Re: Замена блока сигнализации
И еще вопрос : Сброс настроек по IMEI можно сделать абсолютно с любого номера или только с номеров записаных в памяти?
Re: Замена блока сигнализации
настройки прибора находятся в его энергонезависимой памяти, а не на СИМ-карте. тоесть новый прибор надо заново настраивать. а вот при смене СИМ-карты не нужно настраивать заново, ведь все остается, как и было раньше.avk2307 писав: ↑24 червня 2021, 10:48 Добрый день.
Заменили из-за неисправности блок SX на абсолютно аналогичный, сим-карта осталась таже. Но новый модуль отказывается отвечать на звонки и смс сообщения. Не на стандартном пароле, не на обновленном. Вопрос: настройки остаются в памяти сим или в памяти устройства? Подскажите в чем может быть причина. Спасибо.
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
Re: Замена блока сигнализации
ясно дело, что с любого. иначе при потере номера пользователя по какой-либо причине надо менять прибор)
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
Re: Замена блока сигнализации
Це потенційна можливість злому прибору (IMEI+номер).
Сподіваюсь що ця можливість працює тільки через СМС, а не через додаток.
Бо це ще більша дірка в захисті (тільки IMEI).
Краще б на всіх моделях зробити та залишити тільки апаратне скидання кнопкою.
До людей треба ставитися м'якше, а на питання дивитися ширше
Re: Замена блока сигнализации
та да (((
а враховуючи можливість підміни номеру, використовуючи SIP-телефонію, то там тих "потенційних дирок" дуже багато. Завжди "зручність" та "надійність" - це несумісні речі. Тобто, якщо люди хотять мати можливість дистанційно скидати налашутвання, щоб "не їхати 100 км" на обєкт, то це завжди "потенційна дирка".
Тому для мінімізація ризиків взлому при використанні приладу, наприклад з централізованим пультом охорони - це використання сім-ки з забороненими як мінімум вхідними смс та дзвінками, а інтернет доступ приладу до пульта через VPN з контролем наявності періодичного сигналу на пульті. В будь-якому іншому випадку, взлом системи легший на декілька порядків.
а враховуючи можливість підміни номеру, використовуючи SIP-телефонію, то там тих "потенційних дирок" дуже багато. Завжди "зручність" та "надійність" - це несумісні речі. Тобто, якщо люди хотять мати можливість дистанційно скидати налашутвання, щоб "не їхати 100 км" на обєкт, то це завжди "потенційна дирка".
Тому для мінімізація ризиків взлому при використанні приладу, наприклад з централізованим пультом охорони - це використання сім-ки з забороненими як мінімум вхідними смс та дзвінками, а інтернет доступ приладу до пульта через VPN з контролем наявності періодичного сигналу на пульті. В будь-якому іншому випадку, взлом системи легший на декілька порядків.
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
Re: Замена блока сигнализации
Хочите більш безпечнішу систему, то платіть в десятки разів більше. У кожної безпеки своя ціна!
Чтобы не было пи...жу, делай все по чертежу!
Re: Замена блока сигнализации
Я тільки бажаю, щоб всі ваши системи були хоч трошки безпечніші. І це не буде вам коштувати великих грошей.m_p_p писав: ↑26 червня 2021, 12:29Хочите більш безпечнішу систему, то платіть в десятки разів більше. У кожної безпеки своя ціна!
До людей треба ставитися м'якше, а на питання дивитися ширше
Re: Замена блока сигнализации
ну так з самого початку (2007-2009 рр) у око все було набагато "безпечніше" .... Але так склалося, що розповсюдженням контролерів око до кінцевих споживачів були і є в основному так звані "інсталятори". Вони роблять все "під ключ" кінцевому споживачеві. І в подальшому ці ж кінцеві користувачі і надалі звертаються до своїх інсталяторів "при потребі". І дуже малий відсоток, коли кінцевий споживач сам бере плату око і будує своє рішення. Тому саме "інсталятори" мали дуже сильний вплив на розвиток функціональності контролерів. Один із них - можливість дистанційного скидання налаштувань, "щоб не їхати за 100км на обєкт, коли там щось господар напартачив" )))
Прибрати цю можливість - простіше простого, завжди на платі є службові розєми і там можна "тикати пінцетом" для скидання ))) Але негайно припливе хвиля невдоволення "інсталяторів", яких око пестило роками ))))
Прибрати цю можливість - простіше простого, завжди на платі є службові розєми і там можна "тикати пінцетом" для скидання ))) Але негайно припливе хвиля невдоволення "інсталяторів", яких око пестило роками ))))
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса