Разные вопросы

Аватар користувача
boby
Гуру
Повідомлень: 2674
З нами з: 25 грудня 2013, 20:16

Re: Разные вопросы

Повідомлення boby »

ublox є різних серій. Запитайте, щоб була 7-ма, а краще 8-ма серія МАХ-8С - це з підтримкою GPS/GLONASS. чіп EB500 та МАХ-6 лише GPS.
Також в АВТО-2 необхідно щоб була версія ПЗ не нижче 5о7, а краще оновіть на останню 5о9. На ПЗ нижче 5о7 немає підтримки чіпів з GPS/GLONASS.
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
micklecat
Допитливий
Повідомлень: 10
З нами з: 29 липня 2015, 10:00

Re: Разные вопросы

Повідомлення micklecat »

Ось моя конструкція, вранці зняв з машини. Конденсату не виявив, все чисто і сухо. Живлення модуля є, 3.6В. Написав у сапорт, може вони можуть зробити на замовлення з виносним жпсом.
Зображення
Зображення
Зображення
Аватар користувача
boby
Гуру
Повідомлень: 2674
З нами з: 25 грудня 2013, 20:16

Re: Разные вопросы

Повідомлення boby »

ясно.
я так і думав, що дійсно справа не в самому гпс, а в обмеженнях технології GPS при "холодному старті".
Якщо немає явних ознак окислення напилення пасивної керамічної антени і раніше "холодний старт" працював краще, а зараз став працювати гірше, то при незмінних інших візуальних чинниках (локація авто, навколишня забудова, погодні умови тощо) лишається ще як мінімум отаких два:
1) деяке погіршення чутливості самого чіпа ЕВ-500 з часом (малоймовірно, але теоретично можливо). Замінити для перевірки цей чіп вряд чи вийде - такі можуть вже не випускатися.
2) підвищення рівня шуму в локації знаходження авто на частотах прийому гпс (1.57ГГц), що цілком можливо при розгортанні 3G мережі та збільшенні щільності БС мобільних мереж операторів звязку.
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
micklecat
Допитливий
Повідомлень: 10
З нами з: 29 липня 2015, 10:00

Re: Разные вопросы

Повідомлення micklecat »

Купив таки новий трекер, Авто-8с, з виносною ЖПС антеною. Перекинув його у свій корпус, встановив у авто - все працює як треба! Координати бере дуже швидко. Хорошу річ виробляєте, шановні. Йому б тільки пристойний корпус - і можна сміливо йти на міжнародний ринок.
Побажання, крім корпусу:
- зменшити споживання у режимі сну. 7..10 мА - це якось не дуже.
- керування настройками через інтернет і мобільну аплікацію. Настройки через телефонні сервіси - це гуд, це обов'язково, але якщо є мобільний інтернет - все ж краще було б настроювати через графічний інтерфейс на телефоні.
Аватар користувача
boby
Гуру
Повідомлень: 2674
З нами з: 25 грудня 2013, 20:16

Re: Разные вопросы

Повідомлення boby »

національний виробник око з самого початку працює саме в бюджетній ніші ринку, коли за порівняно невеликі гроші можна отримати функціонал та якість продукту, цілком достатню для майже усіх вимог пересічного кастомера такого бюджетного ринку, як Україна та ряд країн СНГ.
Якщо ж говорити про "міжнародний ринок", то така продукція вже є давно "печерним віком", бо там зовсім інший економічний рівень, а отже спроможність та вибагливість ринку кардинально інша. До того ж, там різноманіття подібної, але кращої на порядок, продукції більше на декілька порядків вже роками, тобто конкуренція там надзвичайно велика, у порівнянні з конкуренцією на СНГ-ому ринку. До того ж, на міжнародному ринку автоіндустрії вже давно бум на продукцію з "компютерним зором", коли автомобіль навіть сам паркується, затормозить перед пішоходом, коли водій не встиг, чи автопілотується тощо. Тобто сам гпс-трекер для цього ринку є вже давно непотрібна цяцька )

щодо пакращень продукції, то
1) споживання струму кардинально не зменшити, бо в приладі використовується один із дешевих імпульсних перетворювачів напруги, тобто теоретично нижче, ніж 4-5мА не вийде впасти
2) щодо управління через інтернет, то в приладі стоїть один із самих дешевих 8-розрядних мікроконтролерів, внутрішня память якого вже повністю зайнята поточним функціоналом, тобто додати цей додатковий функціонал управління через інтернет тут не вийде ніяк.

ПС.
зараз ведуться роботи над прототипом нового пристрою для авто - там буде зовсім інший процесор (32 розрядний), буде 485 інтерфейс (для цифрових ДУТ), акселерометер тощо. Тобто буде функціонально та апаратно кращий прилад, але ж він буде дорожче того, який зараз. І не факт, що він комусь тут на локальному ринку буде потрібний, а на міжнародному ринку такого хламу вже давно валом.
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
micklecat
Допитливий
Повідомлень: 10
З нами з: 29 липня 2015, 10:00

Re: Разные вопросы

Повідомлення micklecat »

Там же 34063 стоїть здається? Я подумую у своєму екземплярі замінити його на пристойніший дс-дс, коли буде час.
Аватар користувача
boby
Гуру
Повідомлень: 2674
З нами з: 25 грудня 2013, 20:16

Re: Разные вопросы

Повідомлення boby »

це ваше особисте право, але хочу вас застережити, що більш сучасні імпульсні перетворювачі "зміщені" в сторону високих частот перетворення, тому питання ЕМС у вас можуть виникнути дуже швидко щодо чутливості пройому сигналів гпс-супутників )))
тяжело начинать с нуля, но тяжелее с глубокого минуса
Відповісти

Повернутись до “GSM автосигналізація АВТО-2”